יום שני, 3 באוקטובר 2011

אגדת "בת הים והמלך" - פרק ב'

אגדת "בת הים והמלך" - פרק ב'


סיפור בהמשכים:
בת הים והמלך......
בת הים עברה לממלכה של המלך
וכמו שהמלך הבטיח, היה שם ים
מלא אלמוגים, דגים מכל הסוגים
דגים טובים יותר ודגים טובים
פחות. לאט לאט היא למדה להסתדר
במקום החדש והיתה מאוד מאושרת.
היות והמלך היה עסוק מאוד הוא נסע
הרבה מאוד לעולמות אחרים והיא
ראתה אותו רק לעיתים רחוקות מאוד.

יום אחד כאשר היא שחתה והשתעשעה
במים עם חברותיה, ראתה את המלך
הולך עם ילדה קטנה כבת ארבע, עם
שתי קוקיות זהובות..וזר פרחים קטן בידה.
"
בואי בת ים קטנה...תתקרבי אלינו ...
תכירי את ביתי הקטנה..היא בת ארבע"
הילדה היתה מתוקה ויפה והגישה לה את
הפרחים. "מה אעשה בפרחים?" שאלה
את המלך "הרי עלי לחזור למים....והיכן
אניח אותם?"
הביט בה המלך ואמר: "בת ים קטנה,
תני לי את הפרחים, אני אשמור לך עליהם.
אבל אנא תשמרי על הבת שלי כי אני מאוד
מאוד עסוק"
בת הים הביטה במלך ולא ידעה מה לומר...
"
אדוני המלך..יש לי ים של עבודה במים..
לא אוכל להיות איתה זמן רב ביבשה...."
הביט בה המלך ואמר "קחי את ביתי הקטנה
ושימרי עליה. אני סומך עליך....."
בת הים לא הספיקה אפילו למצמץ והמלך
נעלם. הילדה הקטנה הביטה בבת הים 
ואמרה "אני רוצה לשחק..."
בת הים הייתה נבוכה מאוד. מעולם לא שיחקה
עם ילדה ביבשה ועוד ילדה של מלך! איך זה שהמלך
מפקיד בידיה ילדה קטנה, והיא חייבת לעבוד
בים....
מרחוק היא שמעה את המלך שורק ומביט
בהן בחיוך שובב....
"
מלך מצחיק" חשבה בת הים...
וילדה קטנה ומתוקה עמדה מולה מחכה מביטה בה
בעיניים מצפות............
שרק מישהו ישחק איתה.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה