יום שני, 3 באוקטובר 2011

האגדה על "בת הים והמלך" - פרק א' - אגדה בהמשכים..


סיפור בהמשכים...
בת הים והמלך:
בארץ רחוקה רחוקה חי לו מלך יפה תואר
טוב לב ואהוב על הבריות בממלכתו היפה...
יום אחד הוא הלך לטייל בחוף הים ומשהו
משך מאוד את תשומת לבו....
זו היתה בת הים הקטנה שנסחפה לחולות...
המלך הביט בה ובשערה הזהוב ומיד הושיט
לה את ידו. היא הביטה על המלך בהתרגשות
ואמרה: "תודה...נסחפתי לכאן מהים..
הלכתי לאיבוד.................."
"
בואי איתי" אמר לה המלך" אקח אותך
לממלכה שלי ואשמור עלייך"
"
אבל אני זקוקה לים, אני חיה רק במים...
מה אעשה ביבשה?"
"
אל תדאגי" אמר לה המלך "אבנה לך ים
בממלכתי ותוכלי לשחות שם כל היום"
בת הים הביטה בו בהיסוס ושאלה:
"
אבל אהיה שם לבד? ..יהיו שם עוד דגים?"
אמר לה המלך.."אל תדאגי בת ים קטנה..
יהיו לך שם לא רק דגים, אלא אפילו כרישים"
"
אז למה אתה לוקח אותי לממלכה שלך?"
שאלה אותו "אתה רוצה שהכרישים יטרפו
אותי?"
"
לא" הוא ענה לה "אני רוצה לשמור עליך
מהכרישים ולהשגיח שלא יאונה לך כל רע.."
הביטה בו בת הים בתדהמה ולא הבינה דבר.
"
מלך מוזר" חשבה לעצמה 
"
ולמה אתה רוצה בכלל לשמור עלי?" שאלה
"
כי יום יבוא ואת תשמרי עלי מאותם כרישים..."
המשך יבוא....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה